Tuesday, January 5, 2010

Zaujatiii..My Wife..Isteriku..InsyaAllah..



Assalamualaikum My Frieeenndd..haaaa,gambar yang kat atas niii adalah gambar yang aku rasa da lama aku berhajat nak letakkan,tapi tak sempat2..perempuan yang kat atas ni adalah perempuan yang aku sayang selepas mak aku and adik perempuan aku..beliau yang dimaksudkan ini ialah saudari Siti Aisyah Bte Idris..tinggal di Segamat,Johor..usianya tua 6 hari daripada aku,student dalam program Pend.Islam,fakulti Pendidikan UKM..
Dulu aku pernah letakkan gambar bakal zaujah aku ni kat blog,tp aku delete balik pasal aku noticed ramai yang tak suke..tapi kini aku letakkan balik pasal aku beranggapan bahawa tak salah klu aku nak letakkan gambar orang yang aku sayang kat sini,betul tak?because why,because you're my frieenndd...hahahahaaaa..
Apapun satu harapan,matlamat dan impian yang aku letakkan bersama die adalah semoga kami akan disatukan sebagai suami isteri suatu hari nanti,InsyaAllah..memandangkan kami berdua adalah anak sulung,so kami kenalah berbakti pada mak ayah and adik2,baru kami boleh pikir pasal kawen nii,kui3...cantik tak dieee?tengok laaa sape yang pilih...heee...dia hadir dalam hidup aku ketika aku ditinggalkan ex-gf aku..(ehem3..)..memandangkan hubungan kami baru masuk setahun pada tahun baru yang lepas,so aku wish dan aku berdoa pada Allah agar dipanjangkan jodoh kami dan disatukan kami selepas ini..kepada ex-gf aku dan ex-bf zaujah aku,tengok laaa kehidupan kami berdua sekarang,hahahahaaa...moga2 korang bahagia bersama pilihan korang tuuu..
Well,setakat sini dulu yang boleh aku sampaikan..wait for my next entry k...jumpa lagi..dan ingat,You're My Frriieeenndd Daaaa!!!! Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails