Tuesday, January 12, 2010

Anak Murid Sapeee la Niii...

Assalamualaikum My Friend...kali ni aku nak tunjukkan kat korang antara karangan budak sekolah yang semestinya silap bebenor walaupun da disuruh buat balik 3 kali,tetap silap gak..nasib baik aku bakal ngajar Pend.Islam..(tapi tak tau laaa klu anak2 murid aku buat silap yang sama nanti eeehh....)




Haaaa..amacam?klu korang jadik cikgu die,sakit hati tak?klu aku,aku da suruh anak2 murid tu berdiri atas kipas ngah pusing,kui3..apepun,bawak bersabar klu ada budak mcm niii..time ni laaa die nak uji sejauh mana murninya karier guru nii..mana tau klu budak nii da bijak pandai,dibelikannya untuk korang kereta Avanza,tak ke terujanya korang?heee..sampai sini dulu gua boleh post,jumpa lagi My Friend..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails