Sunday, January 3, 2010

Aku Dan Azam Tahun 2010...


Assalamualaikum My Friieeenndd Daaa...yaaaa,tahun 2009 berlalu pergi,2010 berlalu kiniii...ape yang boleh aku sampaikan melalui post kali ini adalah berkaitan dengan semangat,azam,matlamat dan juga perubahan2 yang aku akan realisasikan menjelang tahun 2010 niii...
Kawan2,sememangnya hidup kita ni perlu berhijrah kalau mahukan kemajuan,dan penghijrahan ini perlu bersandarkan pada niat,bertunjangkan pada semangat dan azam dan perlu mencapai kepada matlamat yang disasarkan...dan aku sebagai hambaNya yang kerdil di sisiNya sentiasa inginkan perubahan demi memajukan diri...so my friend2 sekalian,ape azam yang korang semaikan dalam diri untuk tahun 2010 niii?nak kawen cepat?nak grade dgn cemerlang?nak dapatkan pekerjaan yang tetap dan menjamin masa depan?nak lengkapkan diri dengan boy/girlfriend,motor,kreta dan sebagainya?well,sume org ada azam dan matlamat masing2 yang sememangnya aku hormati dan takkan pertikaikan..
Bagi aku,cukup laaa kalau aku katakan di sini bahawa azam aku adalah untuk menjadikan hidup aku lebih baik daripada tahun lepas..nak tau yang lagi detail,tanya gua sendiri k..(walaupun korang taknak tahuu..)secara kesimpulannya memang kita da lalui tahun 2009 dengan menghadapi ujian,cabaran serta pengalaman yang boleh dijadikan bekalan mengharungi kehidupan..tapi ingatlah bahawa kehidupan yang mendatang ini tak semestinya menjanjikan kesenangan dan kebahagiaan..namun kita boleh berharap semoga tahun 2010 niii akan dipermudahkan segala urusan kita,insyaAllah...
Aku rasa sampai sini saje laaa yang boleh aku sampaikan kat blog post kali niiii..senang citer,teruskan setia menatap blog aku nii walaupun mungkin aku jeee yang bukak blog nii..(takpe laaaa dolah eeehh...)jumpa lagi semua...Assalamualaikum My Frriiieeenndd....
*p/s:ramai kawan aku da kawen,aku pun terasa tempiasnya..lepas ni aku nak post pasal agama plk laaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails