Saturday, January 9, 2010

Jalan-Jalan Kat Tasik Kejut UKM...

Assalamualaikum My Friend..kali ni aku nak citer pasal aku gi jalan2 kat tasik Kejut UKM time2 petang...biasanya time2 petang aku tido,tapi terasa nak berjalan tiba2...seperti biasa,aku letakkan gambar sebagai bukti aku berjalan-jalan kat tasik yang aku rasa ada perubahan skit laaa berbanding masa aku 1st year duluu..







Dari segi kecantikan tasik nii,boleh laaaa...walaupun ada laaa skit tempat yang aku nampak buruk,overall still mantap...






Baru2 ni ditambahkan sudut utk streching2 kaki,gayut2 dan sebagainya..landskap tasik ni sememangnya bagus..tapi biasanya time2 hujung minggu mmg ramai yang singgah ke tasik Kejut niii..aku pun tak lepas amik gambar perasan aku sendiri walaupun aku ni muka biase jeee..hahahahaaa..
Ok laaa...sampai sini duluuu..kita jumpa next post k..Assalamualaikum My Frieenndd!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails