Friday, April 16, 2010

Ahlan Wasahlan Yaa Imtihaaann...

Assalamualaikum My Frieeenndd..lama bebenor aku tak write something kat blog niii..kini da tiba masa untuk saat yang paling digeruni untuk aku lalui,iaitu examination time..alhamdulillah,sem ni merupakan sem terakhir aku di UKM nii..so,imtihan ni adalah imtihan terakhir untukku sebelum aku get out of this UKM..
So aku taknk laaa cakap banyak2 kali niii...aku mengharapkan doa daripada orang2 yang tersayang di samping aku melipat gandakan usaha aku..dan bertwakal kepadaNya bila kita da mencuba yang terbaik..insyaAllah Allah akan mempermudahkan urusan aku...Amiiinn..kita jumpa nex post k..maaf laa klu blog aku da tak menarik seperti duluuu...(menarik sangat keee..hahahaha..) jumpa lagi my frieendd..Assalamualaikummm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails