Friday, April 16, 2010

Aku Dan Internet life...


Assalamualaikum My Frieeennnddd...aku sediiihhh kerana aku akan meninggalkan UKM dalam masa 2 minggu lagii..tapi aku bukannya sedih pasal nak tinggalkan kawan2,tapi aku sedih kerana aku akan meninggalkan something yang aku rasa amat nikmat aku gunakan sepanjang berda di UKM niii, iaitu WIFI UKM JARING...huhuhuuuu...

Waaaa..mcm2 aku da online kat wifi jaring sepanjang aku ada kat UKM niii...bermula dari friendster sampai ke facebook..dari download nota sampai download citer,dari ym sampai ke blog..sumer aku da rasa kat UKM nii..so aku rasa kehidupan aku ngan internet ni tak dapat dipisahkan..aku cadang nak pasang broadband kat rumah bila aku da abis belajar nantii..nampaknya terpaksa laaa aku tong2 ngan angah and uda aku niii..klu dapat broadband nii,bukan aku jee yg dapat serve,diorang pun merasa gaakk..

So,aku end my post kat sini dulu k..aku nak resume my study..jumpa lagi My Frieenndd..Assalamualaikumm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails