Saturday, April 17, 2010

Transformasi Seiring Dengan Kematangan Diriku..


Sebelum melangkah ke UKM...


Setelah berada di UKM & sebelum melangkah keluar dari UKM..

Assalamualaikum my friend..korang ada nampak tak perbezaan antara gambar sebelum dan selepas niii?rasa2 mana satu gambar yang nampak makin hensem?nilai sendiriii..kikikii..apepun,yang benar2 merasai perubahan pada diri aku ni adalah aku sendiri,my friend..transformasi harus berlaku untuk kemajuan diri sendiri..bukan hanya pada fizikal,bahkan juga pada emosi,mental,spiritual dan intelektual..datangnya aku mula2 sebagai orang yang hanya ikut telunjuk sahajaa..tapi sekarang ni aku mampu bergerak sendiri,membuat keputusan sendiri..kemahiran insaniah dah lengkap dalam diri di samping ilmu2 yang dipelajari..aku bakal meninggalkan UKM nii bersama-sama pengalaman yang pernah aku tempuhi sepanjang 4 tahun di perbukitan ilmu di Bangi niii..(sedangkan 3 tahun pun da cukup lama,ni kan plk 4 tahun beeebb...)..datangnya aku membawa matlamat,kembalinya aku membawa hasrat..matlamat untuk menjadi guru Pendidikan Islam semakin hampir bersama hasrat untuk meninggikan taraf hidup keluarga di samping menggapai cita2 dan menuju puncak kejayaan..(bukan AF eehh..)..apepun,hutang pelajar kena bayar dulu beebb..hahahahaaa..
Ok my friend,sampai sini dulu aku boleh coretkan..see you next post,heee..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails