Thursday, March 18, 2010

Terkenang Sebuah Memori Lalu (SMABT)


Assalamualaikum My Friennd..gambar yg kat atas ni adalah gambar aku ngan kawan2 masa form 2 ngan form 5 dulu kat Sek.Men.Agama Bandar Tenggara..kalau korang expert,carik laaa aku kat mana..(takyah carik,ada nama kat situu..
Time tu aku merupakan ketua pelajar,tapi selalu kena buli ngan budak2,hahahahaaa...anyway,thanks pada kawan aku,Azza kerana sudi upload gambar ni dalam facebook..walaupun aku baru amik gambar nii,tapi gambar ni banyak kenangan dan memori pada aku..aku tertanya tanya,manakah kawan2 aku berada sekarang?diorang kerja apa skrg?da ada keluarga sendiri ke belum?wallahu'alam..
Aku titipkan sebuah harapan kepada kawan2 aku agar walaupun masing2 da buat hal sendiri,tapi sekali sekala datang laaa jenguk2 kat sekolah..jumpa laaa cikgu2 kita,kerana diorang sebenarnya still ingat kat kita..aku rindukan korang semua taauu..
Sampai sini dulu aku boleh titipkan..jumpa lagi k...Assalamualaikum My Frieenndddd..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails