Wednesday, October 14, 2009

Kita Berlawak Balik!!!

Assalamualaikum My Friieenndd..rasanya lama daa aku tak berlawak kat blog niii..apepun,aku nak berlawak kt blog nii pasal mcm terasa panas pulak kt blog nii dengan post aku yang sebelumnya..(hahahahaa..)ok,kita bukak citer yang baru k..
Sesungguhnya manusia pada hari ini amat bijak dalam menilai sesuatu yang baru atau yang update ataupun yang latest di pasaran..tapi kn,hari ni juga ada manusia yang terlebih bijak sehinggakan 'kebijakan' mereka diguna pakai dalam kehidupan seharian sama ada kereta atau sebagainya..ni aku ada selitkan gambar2 lawak yang berkaitan dengan ape yang aku kaitkan niii..selamat ketawa!!!















Haaa...amacam?rasa2nya ada lagi tak buah pinggang dalam badan korang ataupun da terkeluar?hahahahaaa..apepun,aku akan dapatkan lagi gambar2 lawak macam nii..tak kisah laaa gambar lawak kee,seram ganas kee,gambar renungan kee,janji blog aku ada pengisian untuk tatapan korang..jumpa lagi..Assalamualaikum My Friieeennnd!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails