Wednesday, October 21, 2009

Kenangan Time Study Week

Assalamualaikum My Frieenndd!!! kali ni aku nak share ngan korang tentang apee yang aku buat sepanjang time study week nii..bab kata mahasiswa,study week nii adalah time untuk revision subjek exam..tapi bagi aku,aku kurang mood untuk reivise subjek time study week nii,so aku relax jee..hahahahaaa..

Masa hari jumaat lepas (16 oktober 2009)aku balik rumah aku dengan my wife..tp my wife balik laaa segamat,takkan nak ikut aku kot.kui3..sampai kat rumah,aku terus relax2 and main2 ngan kucing aku,Kuning...



Kuning nii keciik jee,tapi da bunting...(kucing bohsia niii...)hari2 tido,makan dan buang air..hari2 kena belikan cat food untuk diee..boleh kayap macam niii..So,aku kat rumah niii takde laaa buat pape sangat..jadi anak dara sepenuh masa..mengemas rumah,basuh baju,memasak,dll..
Tapi dalam banyak2 aktiviti yang aku buat nii,ada satu aktiviti yang best sangat2,iaitu makan jambu sambil minum air kelapa..hahahaha..disebabkan rumah aku ada banyak pokok kelapa,so memang kitorang melantak kelapa je laaa..here's the photo..



Ni adalah antara jambu2 yang bakal dibedal oleh aku dan keluarga..ni baru jambu,belum air kelapa lagi,kui3...





haaaa...da tengok kan?terliur sioot aku tengok..korang tak kee?hahahahaa...lepas kitorang bedal jambu ngan air kelapa.aku gi kacau2 si Kuning tuuu..tapi dia boleh tido pulaaaakk...




Sejak si Kuning ni bunting,asyik tidooo jeee...sapeer entah yang ajar diee banyak time bunting2 niii?cube2 laaa bawak bersenam skit Kuning oooiii..haaaa,saper nak tengok Jay Jay versi Bandar Tenggara?ni dieeee..



Ni adik aku,Rahman..die ni kalau lepas balik daripada kerja,bedal gitar..bedal gitar..bedal gitar..pakai topi kerja kilang Ayamas pulak tuu...tak heran laaa kalau sebijik macam Jay Jay,kikikiii...

Ok laaa,sampai sini aku coretkan dulu tenang kenangan time study week (nama jee study week,tapi baca buku,haraaammm...)hahahahaaa...jumpa lagi kalian sumeee...apepun,You're My Frieeennddd Daaaa!!!! Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails