Saturday, February 14, 2009

Jeritan Sahabat (Untuk kawan-kawanku..)

*Jeritan Sahabat*

Hilang tangisan siapa yang tahu
walaupun mimpi sudah berlalu
hanya keringat hitam ku kayuh
luaran indah selalu dipandang

Dalam berpuluh datang bertamu
tiada satupun kau rasa jemu
biarkan yang hitam kita lupa
jadi bahan sejarah zaman berzaman

Kenangan di udara
izinkan kita bersaudara
kenal ayah ibu
kenal kesopanan
kenal hati budi

c/o
Bagaikan zikir memanggil datang memanggil
aku turut merasa sentosa hingga lena
kerna fikirmu
tak tahu,aku tak tau sepertimu
mengagumkan sendiri awanan bertamu
seolah bertahun bertemu

Kalau azimat di lembah azali
Jeritan sahabat kan kekal dihargai
kan kekal dihargai...

#ulang korus#

Haaaa....seperti mana yang korang lihat pada video klip dan lirik,itu merupakan lagu yang keramat pada aku..(kenapa eehh..).Lagu ini mengingatkan aku pada member2 lama SMABT (Bandar Tenggara eehh..)daripada form 1 sampai form 5.
Lagu ini dinyanyikan oleh saudara Ismahalil Hamzah (bekas DJ radio THR)dan kawannya..aku memang minat dan syok kat dia,sampai nama Isma tu aku amik buat nickname..yang naurah tu nama salah sorang member dalam frenster aku..aku combinekan isma ngan naurah..so,jadilah nama Ismanaurah tuuu...Anyway,this is my blog..segala apa yang tertulis ataupun yang ter'copy' dan 'paste' adalah atas kehendak aku sendiri dan aku tidak melarang pun sape2 yang nak amik apa2 yang ada kat sini..selagi benda tu tak menyimpang dari landasan islam,gua akan share ngan lu all..
to all my members,i wish yang kita akan kembali bersatu semula..kita semaikan kembali kenangan yg telah terpahat sejak mula kita bertemu..tak kira laa yg da kerja ke,da tunang kee,ataupun yang da kawin,janji belum meninggal..
satu ayat trade Ismahalil yang aku suka.."You are my frieeeeennd..." die sempat bagitau,"kita berkawan tidak kira di darat,di laut dan di udara.."..ok,nantikan fasa yang kedua pulak k...wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails