Monday, February 22, 2010

Ismanaurah's Back In Da Houuussee...


Assalamualaikum My Frieeenndd...lama weeii aku tak update blog aku baru2 niii sejak aku gi KBIM kat Pulau Pangkor yang lepas..bayangkan laaaa...lepas aku balik daripada kem tu,rasa macam retak semua tulang2 badan aku niii..otot2 aku bukan main sengal..kaki aku da melecet teruk..sampai bilik jeee,terus struggle siapkan book review..pastu hari sabtu aku terus balik rumah kat Johor..
Sepanjang aku cuti,aku sangat2 rilek..tapi aku tetap buat kerja rumah beeeb...basuh baju,sidai baju,lipat baju,pakai baju then bukak baju balik..hahahahaa..sepanjang aku berada kat rumah,tu laaa time yang aku berpeluang dengar rancangan radio favourite aku..kenapa time cuti baru aku dapat dengar rancangan radio kegemaran aku tu?sebabnya radio yang aku dengar ni radio Singapore,tu yg aku just dapat dengar masa aku kat Johor...citer ape?ni haaa...





Hahahahaaa...aku suke dengar citer seram beb..starting citer ni pun da buat bulu roma aku tegaaaak 90 darjah..LOL..nanti2 laaa aku citer2 seram nii..
Tapi kan,bila aku duduk kat rumah nii,aku terpaksa layan kerenah adik2 aku yang ada 1001 perangai..mujurlah ada adik yang membantu aku dan keluarga..tapi aku sedih sangat pasal mak aku selalu sakit2 kebelakangan niii..aku berharap agar Allah still sihat sejahterakan mak aku,ayah aku dan adik2 aku..i love they all..
Satu lagi yang aku sedih sebelum aku nak balik UKM semula..nak tau tak,janggut aku telah dipendekkan oleh mak aku...waaaaaaa...tapi ade jugak relevannya kerana mak aku pendekkan janggut aku,kerana janggut aku kusut sangat..tu yang harus dipendekkan tuu..tapi kalau nak tunggu panjang balik,lama weeeii..takpe laaaa,aku buat2 tak tau pasal janggut aku nii..mana tau sedar tak sedar da panjang balik,kikikiii..
Pastu kan,aku gi laaa kat terminal Larkin pasal aku kena naik bas ke Seremban dari Larkin..kat sana pulak tibe2 ade laaaa gerakan politik dari pihak Hijau ngah edar2 flyers pasal kenyataan budget Kerajaan Negeri Johor..hek elleeehh...ape kes tibe2 buat kerja macam niii?kalau gentle,edar laaaa flyers tu kat Nusajaya..takpun,serah direct kat MB Johor..baru namanya perjuangan Islam..hahahahaaaa..finally,aku simpan jeee flyers tu sambil aku naik bus ke Seremban..Alhamdulillah aku sekarang ni kat UKM sambil digalas oleh assignment,kuliah,projek dll..yang aku sedih nii,adaptor laptop aku rosak laaaa pulaaakk..huhuhuuu..
Waaaaaa...kalau aku ada duit lebih,boleh aku belii yang baru...sekarang ni terpaksa aku menumpang kasih kat kawan2 aku semata kerana laptop aku berlu diperbaharui nyawanyaaa..kikikiii...
Ok laaaa,aku rasa sampai sini aku boleh sampaikan duluuu...ada citer2 best,aku share kat korang k..sayonara,chow chin chiiii...Assalamualaikum My Fieennddd...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails