Wednesday, November 11, 2009

Selamat Tinggal Semueeee,My Frieenndd!!!


Assalamualaikum My Frieeenndd!!! Hari nii (12 November 2009),aku sangat2 hepi kerana aku akan pulang ke kampung halamanku sebentar lagii..tibe2 aku rasa nak berpantun plk,hee..

Semester 1 2009/10 telah ku tempuhi,
Semester 2 2009/10 bakal menanti,
Betapa sedih rasa di hati,
Terpaksa meninggalkan UKM yang ku cintai..


Aiseyman,aku rinduu plk kat UKM niii..tapi kan,kembalinya aku ke rumah bukannya membawa jegembiraan 100% kerana untuk pengetahuan korang,aku terpaksa siapkan tesis aku kat rumah...aku buat TL laaa my frieenndd...huhuhuuu..apepun,aku ni bukan jenis yang lemah semangat (klu kalah main PES aku main lagiii...),so aku akan cuba habiskan tesis seberapa yang aku mampu siapkan...

Kepada mereka yang selalu bukak blog aku,lama laaaa korang nak menentikan update aku yang mendatang..tapi InsyaAllah,selagi aku sempat update time,aku update k..kepada pelajar2 aku,ustaz skrg nii ngah cutii..so klu korang hantar komen kat blog/myspace,lama laaa korang trpaksa mnunggu utk ustaz reply..hahahahaaa...but i will not forget you all k...kepada semua my friend2,aku ucapkan selamat bercuti k...ada jodoh pertemuan,kita jumpa lagi pada sem akan dtg k..dan ingat,You're My Fieeennndd Daaa!!!! Assalamualaikum w.b.t...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails