Friday, November 6, 2009

Malang Sungguh Hari Ni....

Salam...apeee laaa nasib hari niii,my friend..nak tau pasal ape?pasal hari niii aku bagaikan orang yg tak pernah blajar Rasm Quran,tibe2 da kena jwb paper Rasm..senang citer,aku failed dalam menjawab paper hari niiii...
Ya Allah,rasa mcm nyesaaall sgt2 aku study tangguh2 niiii..semangat aku da down gileerr...bila aku da bukak paper question,terus blur apee ape yang ada dlm kepala otak aku niii..sampaikan bab awal Rasm pun aku terkila-kial nak jawab...huh,tak pasal2 gua kluar awal,my friend...buat pertama kalinya aku rasa bahawa paper Rasm aku nii takkan dpt A+,A,A-,B+,B atau B-..aku rasa paling baik pun C+ ataupun C-...huhuhuuu...tak tau laa plk mcm mana paper last yang bakal mendatang niii...sampai sini aku coretkan dulu,my friend....(sedang meronta-ronta mencari diri sendiri semula)..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails