Saturday, June 20, 2009

Riadahku Time Praktikal

Assalamualaikum My Frieenndd..ni aku nk story skit time aku gi camping beruniform kat Kolej Uniti dekat ngan PD..aku gi ngan cikgu2 praktikal dan guru2 tetap SMKSS..camping ni drpd 29 Mei sampai 31 Mei..ni aku tunjukkn skit gmbar2 time kt sana..



haa..bergambar dulu sebelum bergerak ke PD..yang pakai baju pink tu GSTT..



da sampai daaa..amir ni,tengok je keee budak2 tu angkut barang..kikikiii..



then,aktiviti memasang khemah dijalankan...gambar time night drop tkde,so aku tunjukkan gambar esok harinyee..



esok harinyee,budak2 nii berkawat kaki...simpang siur jadiknyeee bila aku tengok..kikikii...



ngeh3..bergambar dulu sebelum berakit...yeeeehaaaa!!!!



sebelum berakit,kena laa buat dulu rakitnyee...tak ke gituu?



baru laaaa berakit..peerrgghh,enjoy seeehh kitorang...



petang tu plk,kitorang buat aktiviti berhalang..ni ngah dengar penjelasan daripada komando uniti..



pada malam tuu,pengetua SMKSS (yg pakai baju merah ni..)dtg..semangat pengetua laa katakan,hee..



ngeh3..aku jadik MC pada malam tuu,heee...



lepas pengetua bagi ucapan,maka dijalankan pulak malam kebudayaan..budak2 buat show,cikgu2 jadik hakim,aku pulak jadik MC,heee...



pada keesokan harinya,dijalankan aktiviti absorbing...(betul kee sebutan die nii?)lepas tu acara perasmian penutupan,then berambus balik ke rumah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails